Friday, February 25, 2011

cerita februari

bulan ni mmg penuh dgn aktiviti.ada jek program time wiken. rumah da mcm apa da..nasib ada cuti maulud tu..stat dr raya cina (aku x blk jb @ batu pahat, hanya di putrajaya), berjalan2 kt kl n pergi uma ayah mertua aku di sungai buloh.
pada 12-13 kwn2 majide (manja, hurai, farah, sue n ayu) termasuk arip n nurul, kiteorg ke melaka semepna meraikan 2 kawan baik aku yg akan kawin, farah n sue. pergi zoo (ini mmg x lepas), mkn kt umbai (my faberet place, parameswara), pergi jln2 kt dataran pahlawan, naik cruise, g naik bukit a'famosa tu..huh!letih...yg paling best ialah makan kt umbai...sedap!!yummy!!aku siap oder tambahan sotong goreng tepung..ini mmg terbaik dr ladang!tp kesian abg, x daat mkn kupang black pepper dia..hehehhe...kiteorg mkn dlm 11 org n jumlah seme adalah rm279.00 (sangat murah!!!). aku oder ikan siakap 3 rasa 2 ekor, sotong goreng tepung 11/2kg, kerang bakar 2 pinggan, udang butter 1kg, lala black pepper 2 pinggan, air 2 jug n nasi lemak plus nasi putih, n otak2..murah kan???mmg berbaloi....huhuhuhu
19hb plak, aku, farah, ayu n abg (anas tggl dgn cikgu dia) kiteorg tgk wayang (the mechanic) n karaoke..2 bende ni da lama aku x g since ada anas. x bole bw dia g tpt2 mcm tu...hehehe..very enjoy!sometimes bila da ada anak ni, kene gak spend time husand n wife..hehehheeh..pastu esoknya kiteorg g spa plak. dari kul 11.30 pai kul 4 ye...mmg lama..spa ni mmg best!da makin best plak. dlu xde body mask after body scrub, now da ada...heeheheh..harga pon bole tahan murah..
dan arini aku akan balik ke jb. pergi wedding farah plus wedding kazen aku..bole sama lak tarikh wedding dorg ni. so aku la yg terkejar2...huhuhuhuhu
kawen jugak akhirnya farah...alhamdulillah...x tahu aku nk describe apa yg aku rs..rs gembira, sedih, seme bercampur aduk...gembira dia akan berkahwin dgn org yg dia pilih, dia syg..tp sedih...sbb pasni keadaan pasti x akan mcm dlu...oh!!!!(aku tahan airmata)..kt putrajaya ni, aku mmg xde kawan lain selain dia...huh!!aku mendoakan agar kehidupan dia suami isteri akan berjalan dgn baik, bahagia dan harmoni, cpt dpt baby..:))  amin!!!

1 comment: