Wednesday, April 13, 2011

update

dah lama sangat aku x update blog ni.. bkn x de masa..cuma aku x de mood utk menulis. tiap2 hari aku just blog walking jek..bc entri2 org lain..heheheh
anas skrg da pandai berjalan..bila dia berjalan, aku stat untuk berlari..yela, jln msih blom stabil. tp ada hati nk jln laju2..hehheehhe..anas..anas.
28/3 aritu, anas mcm nk kene sakit mata...alahai...nk kene cuti lagi. tp nasib mcm x berapa teruk. ntahla...mcm merah skit2 jek. xde apa sgt.
anas pon da ada 4 btg gigi..hehehee..asikla dok gigit ibu dia ni. mana dapat la. kt perut ke, kt peha ke, lutut ke..abis seme dia gigit.
ni anas x sihat. dr ari jumaat lepas, asik la merengek2 setiap mlm. sejam2 bgn. anas kene selsema n batuk semula. kesian sgt. mlm2 batuk2 kuat. tp mlm td, mcm da ok da. even ada gak la merengek2 skit. bdn pon da nmpk mcm susut skit.. :(   cian anak ibu...

emh...lupa nk cite. wiken lepas manja belanja kami seme makan chan abdullah. mekasih manja! kami gerak dr uma dlm kul 8mlm...tp dapat mkn kul 10.30mlm. org py la ramai...sampai mmg kene tggu table kosg..huhuhu...makanan agak kureng la..mebi da ramai2 mcm tu..so kualitinye rs biasa jek. kami oder lala, ketam msak sos, ikan siakap steam, udang butter, sotg gorg tepung, tofu stim, sayur baby kailan. makanan mmg byk x hingat kiteorg oder...xpela..nnt aku nk banje plak kt 4 happy season...hehhehe

mggu ni, aku ke pulau pinang. fizah kawen n husben aku amik gambo wedding fizah. next week plak ke kedah. belah husben fizah plak.. n next week lg, besday anas...ohhh!!!anas da nk setahun...preparation???masih x buat apa lagi...ptg ni igt nk g beli jajan2 untuk bdk2 yg dtg...ehhehehee

menu?tgguuuuuuuuuuuu.

No comments:

Post a Comment