Wednesday, October 27, 2010

penat

penat. letih. x cukup tdo.
itu jek yg bole nk describe entri aku kali ni.

25/10/10, aku half day sbb nk blk ke jb. pakcik yg paling rapat dgn aku nk pergi haji. so mmg wajib balik. dlm kul 2 lebih aku terus ke uma kazen aku di GMI sbb dia akan blk tumpang aku. gitu gini seme, kuar tol bangi da kul 3 lebih. sampai di dato'onn uma kazen aku ni da kul 6.15. pas mkn mlm, aku terus ke pasir gudang ke rumah makcik aku plak coz dia br pas operation. nk ke pasir gudang tu mmg jem skit. aduyaiiii
da kul 9.30 aku terus ke uma abang aku di bakar batu. igt sempat jumpa dia, tp dia da g kije plak. duduk kejap kul 10lebih terus ke CIQ, amik anak sedara aku n abang aku n terus balik uma. aku tdo kul 12 lebih. seperti biasa, anas mmg payah nk tdo kan sbb dia pon kepenatan. cian ank ibu ni.
26/10/10, kul 5pg aku da bangun. siap2 terus g uma pakcik aku yg nk g haji tu kt stulang. pai uma dia, tgk ramai yg x siap lg. aku pon ajk husband aku g solat dlu kt surau dkt area stulang tu coz ramai gile org kt uma pakcik aku ni. dlm 6.30 br gerak ke senai. duduk la kt senai tu pai kul 9lebih. pastu terus g mkn kt BBU. kemudian aku ke pasir gudang semula sbb beg tangan aku tertinggal kt uma makcik aku (mmg ini sifat pelupa x leh nk buang da..makin menjadi2). pai uma da kul 11.30. aku suh husband aku tdo. aku melayan anas, mandi n b dia dia makan. kul 1 lebih aku kejut husband aku bgn suh mandi n siap2. kul 2.00ptg, kazen aku pai uma n kiteorg siap2 dan terusgerak blk. pai machap, makn2 jap n sambung perjalanan. pai uma betul2tgh azan magrib.huh!!lepak x igt...aku mmg da x larat nk mkn apa2 da. pas solat isya' aku tdokan anas, aku pon tdo sama. tp mmg x dpt dto nyenyak sbb anas asik bangun2...selsema dia x baik2 lg..cian ank ibu ni...
dan pagi ni, aku rs mamai2. bawah mata mmg da lebam..pai org opis tegur, x tdo ke mlm td? hehheheeh...aku just jawap, tdo x nyenyak...hehehehhe

No comments:

Post a Comment