Tuesday, July 5, 2011

drama airmata di pagi hari

pagi2 lagi aku da berdrama airmata dgn anas..huhuhuhu. ini gara2, tangan anas tersepit di pintu lif. selalunya pg nk kuar dr rumah, aku dukung jek anas. mmg tahu kalau lepaskan n biar dia berjalan, mmg ke mana2 jek la dia. lg kite dekat, lg dia lari.hehhehe..aku pon tekan butang lif nk turun. ms masuk lif, tgk ada seorg perempuan india dlm tu. anas apalagi, bising la mulut dia, lg tgk org tu senyum2 kt dia..hehhe. pastu pai tingkat 2, ada 1 famili plak masuk. ada 2 org anak. anas apalagi, makin la lasak dia dlm lif..tne2 pintu lif terbuka di tingkat 1 dan kebetulan tangan anas plak kt lif tu..apalagi, terselit la tgn kecik anak aku tu kt pintu lif. aku apalagi nk tarik tgn anas, da terselit, x boleh kuar. panik jadinye. anas da menangis2. aku pon x tahu sape yg tlg masa tu, tp akhirnya pintu lif tu tertutup semula. aku terus peluk n dukung anas, sambil airmata aku ni ni da berjurai2.kuar dari lif, suruh abg dukung, biar dia rs calm dgn ayah dia. sbb bdk ni dia tahu kalau kite nangis, dia pon nangis. ayah dia pujuk2, x lama pastu terus diam. yg aku ni, mmg x abis2 lagi menangis. rs bersalah pd diri..marah pd diri sendiri, x pegang anas dlm lif.alhamdulillah, nasib tgn anas xde apa. dlm keta aku suh dia pegang tgn aku, dia genggam n x sakit la. pastu da bole main2 n senyum2..alhamdulillah. a lesson for me..next time mmg kene pimpin anas...sori ye syg...
~~tulis entry ni pon sampai jurai2 airmata, rasa bersalah menebal dlm diri.. ;p

No comments:

Post a Comment