Thursday, May 5, 2011

3rd anniversary

2/5/2011...da 3 tahun da aku menjadi isteri kepada en. kamil hazimin..alhamdulillah..sekejap jek ms berlalu. kebetulan plak, tahun ni 2/5 tu cuti sbb 1/5 (birthday anas) jatuh hari ahad. then cuti tu drag la ke isnin..yeayyy!!
kami xde buat apa2 pon...igt nk celebrate ms birthday anas tu..tp x pela..memandangkan ini adalah kali pertama kami menyambut birthday anas, so biarlah sambut birthday dia jek..
mula2 isnin tu mmg xde pape nk buat. kemas uma skit2..then aku saje ty abg, "kite xde nk g mana2 ke?"..(ayat biasa nk ajk jalan2..hehehhe) abg pon ckp "ikut la syg nk pegi mana"..aku pon diam jek..pastu aku ajk g sunway coz da lama x g sana. dia kata x nk plak. nk ajak g alamanda @ mines jek..x nk la..itu bile2 leh g coz dekat jek. pastu nk ajk g muzium..alahai..lg la x nk!da pegi da dlu... :(
pastu aku terus teringat nk g ikea...nk mkn meatball n karipap kt sana!hehehehe..terus suggest kt abg. pastu dia kata ok..yahooo!!!hehhehehe
pas zohor kiteorg g la ikea..mak aiiii....ramainye org!!nasib dpt paking tpt best...ngeeeeee :)
da jalan2 dlm ikea tu, da berangan itu ini (seperti biasa aku akan berangan2 dgn perabot2 di ikea tu) kiteorg terus g tpt mkn dlm ikea tu. pon ramai org. pai nk kene berebut tpt duduk..huhuhuhu...alhamdulillah, dpt tpt duduk. abg pon beli la meatball 10pcs 2 pinggan, chicken wing 2pcs n kek daim tu dua!!yeayyyy!!best2!! da kenyang n da solat asar, kiteorg ke ikano plak. seperti biasa akan menuju ke tpt pet world tu..tgk2 ikan n binatang2 dlm tu. yg plg sibuk sekali adalah budak busuk itu!eksennnn...jalan x nk pimpin..nk lepas!geram aku dibuatnye..mmg x reti diam n x reti penat..aku biarkan jek
bg susu pon x nk!hampeh! da solat magrib tu, aku ajk abg blk..penat da..huhuhu..aku pon dukung anas...tgh jln2 tu terus dia tertido..huhuhuhu
anas..anas...selagi x ajk tdo, x de maknenye dia nk tdo... :)

No comments:

Post a Comment